CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

eBOOK "MENTOR JUTAWAN" : eBOOK TERUNGGUL TAHUN INI

Impian menjadi jutawan merupakan impian hampir semua manusia di muka bumi ini. Mengapa hampir dan tak semua? Kerana ada je manusia yang tak mahu menjadi jutawan. Okey, untuk dipendekkan cerita, jika anda mengimpikan untuk menjadi seorang doktor, anda perlulah memasuki Universiti. Cara yang sama juga diperlukan jika anda ingin menjadi Jurutera dan Akauntan kerana semuanya akan dipelajari di universiti. Namun, jika anda mengimpikan untuk menjadi jutawan, anda tidak perlu memasuki mana-mana universiti di dunia kerana orang yang masuk universiti pun belum tentu boleh menjadi jutawan. Mengapa? Kerana untuk menjadi jutawan antara caranya adalah anda perlu berani mengambil risiko dan gigih berusaha. Mengapa perlu begini? Kerana jika hendak menjadi jutawan itu mudah, ramai dah menjadi jutawan namun tidak ramai yang menjadi jutawan kerana mereka tidak tahu bagaimana dan manakah panduan yang boleh diikuti.

Tapi anda tak perlu risau, dengan adanya eBook "MENTOR JUTAWAN" yang dihasilkan oleh Dr. Irfan Khairi, Jutawan Internet Malaysia, anda mungkin dapat mengilhamkan beberapa idea dan mengikuti panduan-panduan yang diberikan oleh 8 jutawan di Malaysia termasuk Dr Fadzilah Kamsah, Billi Lim (penulis buku Berani Gagal) dan ramai lagi termasuk Dr Irfan sendiri berdasarkan pengalaman pahit manis mereka dalam meniti perjalanan kearah menjadi jutawan. Semuanya adalah kompilasi hasil temubual yang dilakukan oleh Dr Irfan Khairi melalui Radio24.

Lihatlah, ini mungkin "first step" anda untuk menjadi jutawan dan sanggupkah anda mengambil risiko untuk mendapatkan ebook yang hebat ini dan seterusnya mengimplementasikan segala yang terkandung didalam ebook tersebut? Tepuk dada tanya selera. Jika anda hanya amalkan tunggu dan lihat, tunggulah sementara orang lain meneruskan "progress" menjadi jutawan dan seterusnya bebas keewangan!

ANDA BAGAIMANA?

1 comments:

Mentor jutawan ebook amat berguna buat mereka yang inginkan buku motivasi yang terbaik bagi memperbaiki taraf kehidupan dengan memanfaatkan rahsia - rahsia daripada 8 mentor jutawan di Malaysia.

Setiap cabaran yang kita lalui ada hikmah di sebaliknya asalkan kita sentiasa berfikiran positif untuk berjaya dalam hidup..

 
Related Posts with Thumbnails