CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

2ND DAY FINAL EXAM: REINFORCED CONCRETE II (PREPARATION AKU)

Hari ni adalah juga merupakan hari kedua final exam aku dan subjek yang akan ditempuhi adalah subjek killer TERBAEK sem ini (Padahal sume cam killer je) iaitu RC II atau REINFORCED CONCRETE II.


Subjek ini diajar oleh lecturer aku yang berasal dari Iraq dan orang nya sangat la berdedikasi pada kerja. WoOoOO~ Hidup Dr. Bashar!

So, dalam post ni aku tak nak citer pasal dia. Aku nak citer pasal preparation aku untuk 2nd day final exam. Semalam tepat jam 10 mlm aku dah memulakan ulang kaji bersama teman-teman perjuangan geng lempeng dan yang lain. 1st phase cam biase kat COE Uniten dan 2nd phase menyusul tepat jam 2 pagi di port kedua geng lempeng iaitu restoran Yus sambil melahap lempeng cicah kuah sardin.

Kami belajar sampai otak kami jadi tepu dan tepat jam 3 kami bersurai dan pulang kerumah masing2. 

Semalam paper final secara conclusion nye adalah Tak Terbaek...namun diharapkan hari ni dapat lah Terbaek!

Chaiyok!


Grading Geng Lempeng (GGL)

A- > A  = Terbaek

B- > B+  = Tak Terbaek

C- > C+  = Tak Terbera*

E > D+  = Terbera*

5 comments:

haha..xterbaek pn still B..hebat wo~~ehheh..

 

wooo00oo0o....

chayok2 bro...!!!

 

rezeki kita semuanya ditentukan oleh Allah s.w.t. Jadi apa yang kita dapat kita kena terima tapi kita kena berusaha lebih untuk apa yg akan datang.

 

@budaktembam: Hahaha...tu suma adalah ramalan keadaan selepas exam dan tidak dipengaruhi oleh keputusan akhir para juri iaitu lecturer..hahaha. Ade dua paper lagi? All the best! Erin BOLEY!

@Kalsiyum: WoOoO! Aku rasa lu dah terlebih kalsiyum la..tu pasal tinggi dan besar dari gua! Terima kasih bro! Lu pun all the best k!

@Al-gspch: Haha..btol btol btol...aku sokong dengan ko!

 

yg penting lu kuar exam..org tny lu ape citer paper...

lu sembang jer lu confirm dapat A sudah...

 
Related Posts with Thumbnails