CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

ANDA INGIN MENCARI RUMAH SEWA UNTUK SPECIAL SEMESTER? (KHAS UNTUK BUDAK UNITEN)

Aku nak ambik kesempatan ini untuk nak mengiklankan pencarian housemate baru untuk menggantikan yang lama pasal dorang dah habis belajar.

Target 2 orang dan sewa bulanan RM160 keatas termasuk bayaran api, air dan internet streamyx yang masyuk.

Rumah sewa ni tak jauh dari UNITEN kalau nak dibandingkan dengan tempat sewa lain yang famous dikalangan student UNITEN seperti Casavilla di Kajang dan lain-lain. Hanya 3.3 KM sahaja dengan UNITEN dan masa perbezaan untuk sampai UNITEN dalam 8 - 12 minit sahaja. Berhampiran dengan PKNS Bangi dan San Francisco Pizza yang satu deret dengan Restoran Sharifah. Terletak di seksyen 8 (kalo korang tau la kat mana).

Jika terdapat sebarang pertanyaan atau ingin membuat confirmation untuk menyewa, sila lah email seal_socom@yahoo.co.uk ataupun contact aku terus. Nombor telefon adalah classified so sape yang takde tu leh la email je untuk dapatkan nombor telepon.

Buat apa duduk dalam UNITEN bayar mahal-mahal sampai RM280 untuk single room n RM200 untuk sharing dengan perkhidmatan internet dalam kampus yang cam haram kalau dapat bayar sewa yang lebih murah dengan internet yang berkelajuan terbaik? So lu pikir la sendiri! :D

Sape cepat dia dapat! Mari mari mari.

2 comments:

Saya nak rumah sewa... eh, assalamualaikum... lupe nak bagi salam... saya mencari rumah sewa utk 6 owg.. so, ade x..?? email kt saya..

 
Related Posts with Thumbnails