CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

KEM KEPIMPINAN MAHASISWA UNITEN: SELAMAT TINGGAL PROGRAM!



Seperti yang gua cakap dalam post sebelum ni. Gua tak berkesempatan nak update you all weekend lepas pasal gua ada larian night Run beserta program KKM (Kem Kepimpinan Mahasiswa 09) anjuran MPP UNITEN 08/09.

Personally gua rasa sangat happy untuk menjadi fasi dalam program ni dan gua rindukan semangat yang ada dan suasana kem ni since last time gua join program Pemantapan MPP pada tahun lepas. Budak-budak junior yang join sumenye rocks dan urus setia KKM yang hebat dan komitmen dorang tak boleh disangkal lagi (Thanks to Izzat, Azam, Nu'man, Acap, Jiji, Jennifer, Nabil, Chika, Nana, Nano dan lain-lain). Ketua program juga telah menjalankan tugas yang baik dalam menjayakan program iaitu saudari Hidayah dan dibantu oleh Timbalam Presiden 2 Cik Shafawati.

Aku sebagai fasi hanya menumpang gembira dengan kejayaan korang dan cuba apa yang aku mampu buat untuk jayakan program ni. Overall, my personal review is program ni memang syiok! Aku happy berada disana. Semua fasi pun mantaps! Prathib my brother! Alif, Shiela, Anis dan Kanes! :D

Congratulation to all participants and organiser! Goodbye MPP Program! No more program after this...lets get back to unfinish business shall we?

1 comments:

Muazan, ko pun best gak...
Thanx a lot..
program last aku kot...
Jom kita wat FYP bersungguh-sungguh!

 
Related Posts with Thumbnails