CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

FAST 6

Fast 6? ape jadahnye kan?? rilek suda..

gua saja translate kan PUASA 6 kepada Fast 6 supaya dapat menarik perhatian anda yang telah pun berjaya gua tarik...bukan teh tarik ataupun tarik tali..

Begini al kisahnya...sesudah kita berpuasa selama sebulan dibulan Ramadhan yang sangat diberkati, Allah swt dengan maha pemurahnya masih memberikan semua umat islam keberkatan berpuasa diluar Ramadhan.

Nabi Muhammad SAW pernah bersabda
"Barangsiapa berpuasa Ramadhan kemudian diikuti dengan puasa 6 hari dalam bulan Syawal, maka orang itu seolah-olah berpuasa setahun penuh."


Boleh tak korang lihat peluang ni..korang nampak tak kelebihannya? Walaupun kita hanya berpuasa selamat enam hari dibulan Syawal yakni berturut2 selepas 2 Syawal ataupun mana-mana 6 hari dibulan Syawal...ganjaran pahalanya lebih besar sehinggakan ibarat kita berpuasa selama SETAHUN!

Inilah kuasa Allah SWT yang Maha Pemurah dengan rahmat dan nikmat kepada kita semua umat Islam.

Dengan ini gua menyeru semua umat Islam yang membaca post gua kali ini termasuk dengan diri gua, marilah kita sama-sama merebut peluang ini dan seterusnya meningkatkan keimanan kepada Allah SWT.

Sama-samalah kita berdoa agar Allah SWT memanjangkan usia kita agar kita boleh menyambut kedatangan bulan Ramadhan untuk tahun-tahun yang akan datang dengan harapan agar kita mendapat keberkatan daripadaNya

Insya-Allah~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails