CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

FAMITY ENGINEERING CONSULTANTS SDN BHD - JOB VACANCIES!

Huhohuho~ Hari ni sangat best! Aku dan beberapa rakan dalam group 3 or so called Famity Engineering Consultants Sdn Bhd berjaya menyampaikan presentation mengenai company profile. Penerangan ini merupakan penerangan yang menyeluruh demi untuk mendapatkan tender bagi project terbaru client kami.

Sebenarnye semua ni olok2 je. Ni semua adalah requirement bila kitorang dah amik subjek Integrated dimana semua pelajar akan didedahkan bukan setakat maklumat kejuruteraan dalam semua bidang kejuruteraan awam, malah dalam world of professional business and all the procedures involved.

Semua nak ada Ir je kat depan nama, tapi ok what. Bila lagi nak mencapub cenggini. Hopefully it will be a booster for all of us to achieve what we want in our career as a civil engineer one day!

Ada jugak yang tak best...hari ni gua memang penat sangat! Dahla bontot kereta kena cium ngan motor (part paling best was aku tak marah tak ape...pasal penat sangat..tengok cam boley diterima tros aku blah lepas tu). I was stucked in the traffic for 1 hour!

sampai je rumah tros pengsan.

NEW FUTSAL SHOES AND OTHER BIRTHDAY GIFTS!

Its been a long time since the last time I updated MyBlogArena! fewww...almost 2 weeks I guess. But dont worry, I'll try to share most of my latest updates with you guys!

So as for starter, I would like to show off my new futsal shoes! Given by my sweet beloved girlfriend as my birthday present! Thank you sayang!

At first I saw this shoes I felt so amazed with its design and colours. The color is the same like my previous futsal shoes which comprising green and black but this one is mercurial vapor version and the previous one was Total 90 worn by Wayne Rooney. This mercurial vapor is of course the latest shoes worn by Cristiano Ronaldo! I just realised this when I watched the moment Cristiano Ronaldo was revealed to the crowd at Bernabeu and he was wearing this shoes but not futsal version.

My mom and my siblings gave me a set of wallet and black belt and my papa sponsored me a flight ticket to Acheh!

Thanks to everyone for the birthday gifts and thanks also for those who have given me birthday wishes!

BANDA ACEH, INDONESIA! HERE I COME!

Korang masih ingat lagi tempat yang pernah menjadi liputan hangat media di seluruh dunia selepas tragedi Tsunami satu ketika dulu?

Itulah dia Banda Aceh di hujung utara negara Indonesia.

Minggu depan aku akan ke sana untuk bercuti merehatkan minda yang sangat serabut ini. Lagipun aku dah lama tak bercuti jauh-jauh ni..selalu asyik miss je bile family aku bercuti jauh-jauh. Semuanya demi pelajaran...huhu.

So tak salah kan aku nak bercuti kan? Lagi pun 1st week ni kelas tak hot lagi cumenye masalah aku sekarang nak siap kan report practical!

Tak sabar nak naik kapal terbang ni..hari Rabu aku ciau...sampai sini balik Jumaat...dan yang paling best is girl friend aku pun ada kat sana! dia buat Relief Mission dengan geng-geng dia budak student perubatan...

Tak sabar seyh!

FINALLY W995 IS MINE!


Yeah! I've got what I have dreamed to have since the past 4 months! Finally! Just imagine that after you have lost your precious handphone and you are dreaming to have a new one which is much more better ( 8.1 megapix in SE walkman handphone and few other great applications!)...sukar untuk ditafsirkan dengan kata-kata apabila memilikinya!

W995 now is in my hand! yahooo dan alhamdulillah!

The new gadget which will be helping me throughout my day!

Goodbye MyW850i and welcome MyW995

Rejeki rejeki~

PENANTIAN KU KINI TERUBAT

Selepas lebih kurang 10 bulan kami terpisah jauh merentasi benua...

Akhinya semalam kami disatukan semula dengan kembalinya kekasihku yang menuntut di Ireland tiba di KLIA pada pukul 10 malam hari Sabtu semalam. Kegembiraan sukar untuk ditafsirkan kerana sebelum ini kami hanya berkomunikasi melalui YM, Skype ataupun telefon.

Ramai yang sedia maklum bahawa bercinta jarah jauh ni adalah satu pengalaman yang sukar untuk dilalui...namun masih terdapat point positive yang masih boleh diambil daripada pengalaman tersebut. Aku masih gembira dengan percintaan ini dan same goes to her. Kami sangat happy! hehe

Oleh itu, penantian ku selama ini ataupun sejak 10 bulan yang lepas sudah berakhir sebelum penantian yang seterusnya takes place bermula bulan ogos nanti.

Yang penting kami mahu bergembira walaupun si dia kena study ~ hehehe

PRISON BREAK MALAYSIA! TRUE STORY

Mungkin terpengaruh dengan drama Prison Break atau pun pasal keinginan nak melepaskan diri yang membuak-buak...

27 orang pelatih Pusat Serenti Kampung Selamat melarikan diri dengan cara buat pusat serenti tu jadi huru hara dengan membakar beberapa tempat...

Lepas aku baca artikel ni tros teringat kat Prison Break..hahaha

Nak baca artikel tu sila klik sini

JUST RECEIVED MANCHESTER UNITED VS MALAYSIA XI TICKET TODAY!

Selepas gua tunggu sampai berjambang, akhirnya tiket ni sampai jugak~

Gembira bukan kepalang gua apabila gua menerima bungkusan yang mengandungi 10 tiket Manchester United vs Malaysia XI untuk Manchester United Asia Tour 2009 yang akan berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil pada 18 Julai nanti!

Gua dapat tengok Manchester United beraksi secara live!

10 tiket!

Sangat teruja!

Alhamdulillah rezeki gua sampai jugak...cume gua harap gua ada peluang untuk tengok kat Old Trafford plak satu hari nanti!

Yang sedey nye..mungkin gua tak dapat tengok Cristiano Ronaldo beraksi...Tevez pun cam tak confirm lagi jek...takpe la...yang lain masih ada...gua nak tgk Malaysia XI dikitai kan oleh Man Utd..

Yeah!!

Glory2!

SEBELUM DAN SELEPAS

SEBELUM


SELEPAS


Zaman berjambang dah berlalu...kini zaman licin....

tapi selang dua hari zaman berjambang pasti kembali jika kerja-kerja pemulihan tidak dijalankan...

huhuhu

KENANGAN BACKHOE~

Korang tau ke apa itu backhoe??

Camni rupe die.....

























Apa kaitan backhoe ni ngan aku??

Hahaha...aku berasa amat bertuah kerana telah mendapat peluang untuk mengendalikan backhoe di site project tempat aku praktikal skarang..

Syok giler wooohh~

Once aku capai je alat kawal jentera tu, zoooooooooppp sana..aku korek...zuuuuuuuuppp sini...aku korek....

Antara kenangan beharga aku sewaktu praktikal...hehehe

Gambar??? nanti aku upload di lain post..hahaha

THE BERUK MAN: NICEEE~

Bila la gua leh dapat badan cam ni

leh join skali buat freestyle pull up..

Takpe...gua pasti boleh!

*sedutan daripada http://muazanmohsin.blogspot.com

NIGHT RUN 09: REHEARSAL PART 1


Alhamdulillah, I have managed to complete my first Night Run rehearsal today. I have followed the real Night Run track for 11.5 km in Putrajaya. Time taken to complete the running session was 1 hour and 15 minutes. I started the running at 6.35 pm and completed running at 7.50 pm. Above is my pic after I have entered the finishing line in front of Putrajaya Mosque.

I was actually felt so tired today because of my work at a construction site. Today was so hot and that made me felt so weak but since I have aimed to try out this running session, so I really determined to try it after all.

That timing was not impressive but that was my first trial so I hope I can get better timing in my next rehearsal if I have the chance to make another trial before the real Night Run 09 on 25 July 2009. Next target would be less than 1 hour.

Somehow, I feel so proud of myself because this is the longest distance ever that I have done for running! WOOooOo~ 11.5 KM baby!

Pratice makes perfect! Hooyah!

CRISTIANO RONALDO GREATEST MOMENT WITH MANCHESTER UNITED

He was the one who has opened up my eyes and increase my interest in football for the last 5 years since he first arrived in Manchester United. Before his arrival, I didnt really follow football or Manchester United like what I do today.

He has really inspired me to improve my football style of playing (although mine is not that good like what he does) and I really want to play football like him. For me, he is the best footballer in the world even though I dont really like some of his attitude but still, he is the best player in the world.

Here are some of his greatest moment with Manchester United for season 08/09. You will always be remembered as a Manchester United player!



Below is the video of him as a United player

BILA ARNOLD SCHWAZENEGGER BELASAH TRIPLE H

Asta la vista baby~

CRISTIANO RONALDO AND PARIS HILTON IN LOS ANGELES VIDEO

This is a video captured by someone or maybe a papparazzi in LA at Paris Hilton's house. Cristiano Ronaldo was seen with Paris Hilton at that house and he left the house at 5 in the morning.

Check it out!


Related Posts with Thumbnails