CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

HANDPHONE SCOUTING IN PROGRESS!!

Baru sahaja 2 hari aku kehilangan handphone kesayangan W850i Sony Ericsson yang aku dah pakai selama 2 tahun lebih, aku dah dapat merasakan bahawa hidup tanpa handphone ni adalah satu penyeksaan yang teramat. Susah nak berhubung dan susah nak berhibur. 

Lalu aku telah meneruskan usaha mencari atau scouting dalam mendapatkan pengganti yang telah pergi selamanya dari diri aku itu. Sudah tentu aku nak kan yang terbaik daripada si sang pengganti nanti berbanding pada yang telah pergi. W850i telah menjalankan tugas dan tanggungjawab yang amat besar dalam hidup aku selama berkhidmat 2 tahun yang lepas. Terima kasih my W850i. Aku tetap akan merindui kamu.

Disebabkan aku ni juga kadang-kadang boleh jadi seorang yang pendendam, aku nekad nak cari siapa pencuri handphone tu. Suspek dah diketahui. Nak harapkan polis cam lembu. Konon nak datang umah aku buat siasatan. Batang hidung pun tak nampak. Hampehh.

Lalu aku memulakan scouting sejak semalam dan aku hanya target Sony Ericsson dan sudah tentu Walkman version sebab aku dah sayang jenama Walkman Sony Ericsson. Selepas scouting dijalankan, aku list down hanya 3 handphone sahaja so far yang menepati ciri-ciri kegemaran iaitu Walkman, Slide type, music, 3G dan Stylo! dan handphone2 itu adalah:

W705
W595
W995 (belum keluar Malaysia lagi)

Mula-mula aku hanya nampak W705 dan W595 sahaja namun hari ini dan baru tadi, aku dah jumpa sesuatu yang menarik dan masih belum terdapat di Malaysia which is W995!

Kalo korang nak tau, berikut adalah handphone tersebut...


Spesifikasi:

1. Software Walkman siri 4.0
2. Multi Tasking
3. WiFi & GPS
4. Auto Focus, Face Detector
5. 8.1 Megapixel! (Hebat untuk sebuah Handphone versi Walkman!!)

Lu orang meleleh tak???? Huhahahuaha

So kawan-kawan, doakan saya murah rezeki dan boleh membeli handphone tersebut bila dah keluar dipasaran! :p

3 comments:

nice!uihs..ni dah lawan tokeh...8mega pixel!arghhhhhh....hihihii...nanti saye try usyah k :)jangan sedey2 lagi...smile!

 

bole gua join lu?
gua pn tgh scouting handphone gak nie...

huhuhuh...sedey~

 

@naz: hehehe...thank you sayang~ Service free of charge...Xp

@Arres: Lu pun nak join gua?? jom!

 
Related Posts with Thumbnails