CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

IMPIAN GUA UNTUK 3 BULAN AKAN DATANG....

Gua adalah aku dan aku adalah gua...so takda yang konpius 'GUA' kat tajuk tu ngan Gua Musang atau Gua Niah atau Batu Caves (eh..)

Aku sekarang ni tengah bosan. Baru lepas makan dan kejap lagi masa untuk menaip a.k.a sambung buat modul yang masih banyak pages lagi yang aku kene siapkan. Biasela...nak cari duit lebih..siang praktikal...malam buat modul...target dalam sebulan insya-Allah siaplah modul ni. Disamping buat modul at least aku belajar la something daripada projek ni since tajuk dia pun bagus..."PRINCIPLE OF MANAGEMENT". Mana tau kot2 aku jadi CEO company mana2 ke...hahaha..Insya-Allah.

Mungkin lepas aku berjaya setelkan beberapa pages untuk hari ni, aku nak membutes kejap. Penat wohhh...praktikal di site memang memenatkan. Walaupun bukan aku yang bertukang, namun keletihan itu tetap dirasai mungkin disebabkan faktor kepanasan yang teramat, keleseuan badan dan lain lain. Namun semua itu tidak boleh dijadikan alasan. Pengalaman harus dicari! Papepun pagi nanti pukul 1.55 aku nak gerak pi seksyen 15 Bangi pasal aku nak tengok bola! Man United lawan Arsenal in Champions League semi final.

Bila sebut pasal impian ni...banyak impian aku sebenarnye... Tapi untuk 3 bulan akan datang ni...harap2 impian aku berjaya! Eh bukan impian aku berjaya..harap2 aku berjaya capai impian aku! baru betol!

Senarai impian.

1. Menyaksikan perlawanan diantara Manchester United dan Malaysia XI (btol ke simbol aku tu? niat nak letak sebelas) di mana lagi kalau bukan kat KL...takkan kat Old Trafford plak.

2. Memiliki henpon idaman W995

3. Memiliki duit yang banyak dalam akaun! WOoOoO~

4. Dinner for two ngan orang tersayang (die lom balik lagi)

5. Nak buat movie marathon ngan yang tersayang (nak tengok cerita Transformers!)

6. Nak beli BMW 5 Series (oopsss....ni cam dah lari je dari target 3 bulan)

hahaha...so aku harap, aku berjaya mencapai semua impian 3 bulan yang aku sebutkan diatas....mungkin ada lagi beberapa impian lain tapi aku nak simpan sendiri atau nak share ngan orang yang tersayang yang nun jauh di sana! Cepat la balek! Rinduee~ :D

2 comments:

ganbatei neh~mish u too

 
Related Posts with Thumbnails