CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

APA PERASAAN ANDA APABILA WAJAH ANDA BERGERAK MERATA-RATA DI GERABAK PUTRA LRT : WoOOOo~

Wahaha..wuhuhu...Aku tak tau nak kata apa lagi. Petang tadi, Kak Ayu and sir TJ Iskandar dah bagi comment kat aku melalui Facebook a.k.a FB dan dorang dah cakap-cakap pasal muka aku ada kat Iklan Uniten di gerabak Putra LRT. Sir TJ siap bagi lagi gambar-gambar yang diorang tangkap masa proses penampalan iklan UNITEN di satu tren Putra LRT ni! (Kredit to Sir TJ dan Kak Ayu!).

So, lepas je aku tengok gambar-gambar tu, aku terus cakap "Peeghhhhhh, muka aku ada kat Putra LRT!" Terasa kelakar ada, meremang-remang bulu roma pun ada (maklumla 1st time muka jadi bahan komersial). Anyway, for me this is a lifetime opportunity that I should grab, yela pasal bila lagi muka nak keluar iklankan? hehe..

Ni adalah pelan yang aku dapat untuk proses penampalan satu tren Putra LRT tu..satu gerabak tu UNITEN punye!

Bawah ni plak gambar-gambar iklan lain termasuk yang ada gambar aku..WoOOOOo~


(Atas) Gambar aku disebelah mamat international tu...WoOOO~ besar giler!


Gambar di bahagian dalam gerabak..penuh seyh..

Bawah ni adalah schedule pergerakkan advertisement UNITEN ni...

Adalah dimaklumkan bahawa Iklan UNITEN di LRT akan bermula pada 15 Mac 2009 (Ahad) bagi Laluan Kelana Jaya. Manakala bagi Laluan Ampang pula akan bermula pada 15 Julai 2009. Tempoh iklan di LRT bagi setiap laluan adalah 6 bulan.

Selain dari Iklan di LRT, iklan UNITEN juga terdapat di `Horizontal Panel’ di 8 buah stesyen bagi Laluan Ampang iaitu di stesyen berikut :

Sentul Timur
PWTC
Hang Tuah
Chan Sow Lin
Bukit Jalil
Pandan Jaya
Cempaka

“JOY RIDE WITH UNITEN”

WoOOoO~

10 comments:

hahahaha..wow!!femesla org tu..nnti jln2..pndang2..waaa..nnti en toat pn jeless..hahha..woooooooo~~abesla..perang lg..adeyh..

 

haha mau autograph jugak!!! LOL

 

Hahaha..adeh korang ni..jom2 naik LRT UNITEN ramai2! hehehe...Malasla nak layan encek Toat tu tapi dia makin melampau-lampau batas...huhuhu..gile ar die tu..control2..WoOoOO~

 

nak sign jugak..kat sini bang kat sini....:P

 

saye mawu pulang menaiki train la ujung minggu ne canni~
hahhaha~XD

 

tula..sy pn..jum shela jum..smate2 nk tgk muka abg yg dh fenes ni..lol =p..hahha..

 

@Nazjedi86: Hehehehe...anda punye special k..kuikui :p

@Littlesnow: Waa..littlesnow datang sinila. Ni adik snow white ke ape??kuiku...nak balik umah jangan salah naik LRT sude..pastikan Putra LRT dan bukan STAR LRT..hehehe

@Budaktembam: Ek...budak tembam pun nak balik ikut littlesnow??hahaha..:p

 

aah..tp..arah yg berlainan...ala..tp..1 stesyen je..xbesla cmni..hahah..sheila..kamu pn??ouh...sheila..kte kne tnggu bln julai la..ala..lmenye!!!lol..=p

 
This comment has been removed by the author.
 

@Budak Tembam: Hahaha..satu stesyen je pun sudah memadai..:p hehe

 
Related Posts with Thumbnails