CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

DIMANAKAH BUTTERSCOTCH YANG ENAK??

Apakah itu butterscotch? Perghh..kalo korang dapat rasa makanan ni memang korang akan makan sehingga menjilat jari. Butterscotch yang aku maksudkan adalah roti Gardenia keluaran terbaru. Memang jauh beza dengan roti Gardenia yang biasa-biasa itu dimana dorang jual dengan kadar harga RM2.80 untuk Bonanza Big Saver dan lain2. Roti ni mahal pasal dia ada extra features seperti butter.

Namun, walaupun roti Gardenia: Butterscotch ini agak mahal berbanding roti Gardenia yang biasa dan dijual dengan harga lebih kurang RM4.00, aku tetap recommend korang untuk cuba (kepada yang belum rasala kan). Korang memang akan nak beli punye roti ini untuk masa-masa akan datang kecuali kalo korang ada RM3.00 je dalam poket (yela harga RM4 so camne korang nak belikan? kecuali kalo korang meminjamla). Tadi aku dah pergi dua tiga empat kedai, 7 Eleven, Petronas.. namun usaha pencarian aku untuk mencari Butterscotch: Gardenia masih hampa....:(

Inilah rupa roti butterscotch selepas diletakkan diatas pinggan

2 comments:

heheh..sy jmpe di pkns..g la cr..kt billion..

 

roti ni kan...kene cari awal2...biasa dia kuarkan hari selasa dan khamis je...limited..kalau tinggal sebungkus pun da kira seb baik la tu..

 
Related Posts with Thumbnails