CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

ADA APA DENGAN HARI INI?

Hari ni adalah antara hari yang dinanti-nantikan oleh aku setiap tahun disamping hari jadi aku, hari raya, puasa, hari cuti, hari-hari, harikrishnan, hari ulang tahun percintaan aku yang dah masuk 3 tahun tahun ni and siap sama lagi tarikh ngan besday Jason Vorhees Friday the 13th dan hari bumi!

Hari ni adalah hari dimana...


Lesen memandu aku dah mati => demn, kena renew lesen la pulak.


&


Hari Jadi orang kesayangan aku!


Happy birthday yang ke 23tahun sayang! Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan semoga segala apa yang kita berdua hajatkan tercapai!

Amin...



Just for you~

3 comments:

thank u :)

 

tahun ni takde donut smiley la~bebday song pun xde~~~

 

@naz: Hehehe...your welcome

@n: aisey...cam kenal je ayat..takpe2..ade kejutan lain yg lagi best! tungguuuu~ hehehe

 
Related Posts with Thumbnails