CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

SAYANG TARIK SAYANG : BENCI TARIK BENCI => MANA KORANG SUKA?


Aku nak share something ngan korang. Tadi aku baru dengar kat radio Era masa Dato' Dr Fadzillah Kamsah nye sesi ceramah ringkas. Kali ni topik dia pasal tarik menarik...bukan main tarik tali dan bukan main tarik kereta cam orang yang tak bayar duit sewa kereta dia tu lepas tu kena tarik ataupun main tarik rambut.


Kali ni main tarik-tarik adalah bermaksud....orang yang bagi perasaan sayang akan dapat sayang manakala orang yang bagi perasaan benci akan dapat benci. 

Mengikut kajian dato' Fadzillah, 30% isteri kat Malaysia ni pada asalnya benci + meluat + tak suke kat suami dia (masa zaman-zaman sebelum bercinta la especially masa suami dorang nak ngorat) tapi bile lepas si suami ni yang dulu duk sebuk ngorat-ngorat dan curahkan kasih sayang lama-lama si isteri-isteri ni pun cair dan dorang pun reply balik sayang yang diberi oleh si suami dengan sayang. Tapi kalo kite bagi perasaan benci kat orang, orang pun akan bagi balik benci kat kita. Aku dulu camnila masa zaman ngorat-ngorat...Xp..lol..orang tu asyik jual mahal je..tapi lama-lama jadi suka itu pun lepas aku dah mencuba pelbagai strategi yang mantaps! :p (pinjam CD bley??..hehehe)

So aku nak mengingatkan diri aku dan semua yang membaca, marilah kita sayang menyayangi antara satu sama lain. muehehe.

Tapi jangan harap aku nak sayang ToaT...muahahaha! Sile nyatakan 'WOoOOoO' tanda sokongan!

Kepada sayang saya Cik Nazirah Baharudin! I love you forever! :D

6 comments:

@budaktembam: WoOoOO~ pantas reply anda..hahaha

 

woOOooo~ jugak...ooooo.....macam tu ke....main tarik2...dah btol dah teknik saye tu :P hahahhaahhaha...nak pinjam cd?tak boley!:P

 

oohh..
p/s : love u 2...

 

@naz: Ape betol2 teknik??? tak boley pinjam CD?? dah terlambat! muahahaha

p/s: Wuuuuu~

 

uih..marah nampak..kakakkakakkaa....dah terlambat??iksh iksh...

 
Related Posts with Thumbnails