CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

APABILA SESEORANG BERMUKA2 DAN BERKATA HEBAT WALAUPUN DIA TAK HEBAT

Aku amat benci orang sebegini. Bukan aku sahaja, namun juga segelintir pihak yang dapat merasakan ke"annoy"an orang sebegini. Walaupun pada mulanya aku terasa seperti ingin meng"get rid"kan orang itu namun disebabkan masalah attitude dia yang semakin teruk telah membuatkan ku ingin menulis didalam blog ini mengenai dia.

Dengan panggilan "T.O.A.T" dalam bahasa saitifiknya dan "Trainer Of All Trainers" dalam bahasa melayunya, perubahannya dari segi mental dan fizikal amat ketara sejak kebelakangan ini. Sikapnya yang sangat annoying itu masih dikekalkan sehingga sekarang dan sudah mencapai tahap mencapub yang teruk. Silap hari bulan kene rendam dalam tasik Putrajaya tu ramai2. Walaupun riak mukanya adalah daripada muka yang original tanpa pembedahan plastik namun apabila dia membuat muka-muka yang sangat bermuka-muka, keadaan menjadi semakin hangat dan meletop. Disamping itu, trademark "woooo"nya juga sudah menarik perhatian ramai orang.

Okla, sampai disini sahaja coretan ku diawal pagi sebelum tidor. Aku ingin tidur dengan memeluk silver medal yg dimenangi hari ini pasal lepas ni aku takkan dapat lagi silver medal sebab lepas ni sume yg aku akan capai adalah GOLD medal! Nothing is impossible!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails