CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

HELL WEEK : 8KM RUN AT PUTRAJAYA

Partner aku dah bukak cerita pasal aktiviti kami petang tadi dalam blog die dan aku pun nak bercerita jugak perkara yang sama dengan korang..hehe.

Kami berjaya mengharungi jarak lebih kurang 8 KM bermula dari Kelab Tasik Putrajaya dan berakhir juga di Kelab Tasik Putrajaya. Minggu lepas kitorang lari kat Putrajaya gak tapi jarak cuma 5.6 KM je so this time we have decided to take new path which is longer than before.

Alhamdulillah, after we ran all out we have finally managed to finish the running session in 50 minutes. Not bad for 1st trial..haha

Skarang ni aku suka untuk mencabar diri aku sejauh mana aku mampu pergi. So aku nak test lagi dengan jarak yg sama tapi dengan timing yang baik lenkali.

Kami nak masuk Duathlon! WoOoOo~


7 comments:

gua terase nk forward roll selama satu jam tanpa henti mengelilingi PUTRAJAYA....

tanpa memakai baju...

amacam?

=)

 

eh juares, ade extra condition pulak kt cni..haha

 

@arres: Hahaha..ko buat backroll aje suda siak..

@Anonymous: condition ape?

 

kt blog ad xde pon tulis tanpa memakai baju..haha

 

backroll?kurang berkesan...side roll mungkin lebih berkesan

anonymous:errrrrr.......

 

@arres: Hahaha....kalo ko side roll cam hindustan siak..dan kemungkinan besar ko akan ada 6 pack bukan di perut ko...tapi di kedua-dua bahagian tepi perut ko..muahaha

@anonymous: lu sape beb? Kasi perkenal diri sude...arres takpe seksi..tu yg leh bukak baju..hehehe Xp

 

hehe maintain2! mls mau tulis link pjg2 kt bwh taruk anonymous sude.. :P

 
Related Posts with Thumbnails