CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

MY FINAL EXAM =/= MY FREEDOM

Hari ni dah bertungkus lumus memasterkan diri untuk subjek Highway & Transportation Engineering. Mana taknya, antara nota yang paling tebal adalah nota subjek ni la. Psycho aku dibuatnya.


Nasib baik ada soalan past semester final exam. So leh la buat reference sket-sket dan dapat gambaran awal la jugak camne bakal soalan yang akan datang Ahad ni. Group study aku plak memang terbaek pasal study-study-study last skali mesti ditutup dengan melepak di kedai Yus dan melayan lempeng panas cicah kuah sardin pada pukul 4 pagi.

Final exam aku start Ahad ni dengan subjek Highway & Transportation Design, disusuli dengan Reinforced Concrete Design II pada hari Isnin dan Foundation Engineering pada hari Rabu. Lepas tu plak nak kena fokus kat projek group RC plak siap kena buat report and presentation. 

Bila dah setel semua benda-benda ni aku nak buat MOVIE MARATHON dengan member-member aku. Hahaha! Best siot~ 

Bile la nak menjelma saat-saat gembira seperti ini? Aku nak layan movie Knowing, Unborn, Fast & Furious dan sebagainya. Huhuhaha

Korang plak camne? Layan~

Aku nak tido skang!

2 comments:

ganbatei neh!...cite unborn tak best :P

 

@Naz: Thank you! nak tengok gak unborn :p

 
Related Posts with Thumbnails