CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

MARI KITA BER'WOOOOOO" !!

Budaya woooo telah bermula pada hari Sabtu bersamaan dengan 7 March 2009 di Dewan Seri Sarjana sewaktu kejohanan Karnival Sukan Mahasiswa 2009 bagi sukan Indoor Rowing. Wooo telah diperkenalkan oleh Encek TOAT yang telah pun diperkenalkan semalam didalam blog ini. Nak tau apa maksud TOAT? Anda boleh baca sendiri di artikel sebelum artikel ini. Kenapa TOAT famous sangat? anda juga boleh dapatkan jawapannya pada artikel yang sama.

TOAT ini bukanlah TOAD watak didalam X-Men (gambar) kerana TOAT ini masih belajar di UNITEN dan sudah mendalami bidang kejurulatihan terutama dalam bidang angkat berat di gym. Perkara ini sangat berbeza dengan Toad X-Men kerana Toad X-Men adalah sangat jahat disamping mempunyai lidah yang panjang, boleh melekat dimana-mana dan tidak mengeluarkan bunyi 'woooo'.

Disini juga diselitkan video yang agak menarik untuk ditonton oleh anda semua. Kehangatan 4 x 500 meter men category untuk Indoor Rowing Karnival Sukan Mahasiswa 2009. Bahangnya sudah terasa. Mari kita saksikan beramai-ramai! WOOOOO~


0 comments:

Related Posts with Thumbnails