CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

KUASA PEMBALIKKAN GROUP FOUNDATION AKU: HEBAT!

Sepatutnya sekarang ini aku perlu mempersiapkan diri untuk menghadapi ujian getir terakhir sebelum tibanya final exam aku pada 29/3, 30/3 dan 1/4 (bukan April FOOL). Ujian getir itu adalah Test 2 Foundation. Tapi takpe, aku nak ambik 15 minit waktu rest aku untuk berblog. Tak rugi pun.

Aku ada story nak diceritakan ni, semalam aku ada group presentation untuk subjek yang sama dengan test yg akan aku hadapi petang ini iaitu Foundation. Kumpulan aku kena buat mengenai Group pile tapi disebabkan susah nak dapatkan projek sedemikian, so kitorang dapat Single pile punya projek sahaja melalui IKRAM Sdn Bhd (ala dorang ni daripada KLIUC).

Hendak dijadikan cerita, petang semalam semua dah cuak pasal takut kena tembak (tanya soalan) dengan Dr. Lee (lecturer aku) sebab group budak Iran yang buat presentation first skali kena tembak kaw kaw punya, so masing-masing cuba memahami apa yang kitorang dah dapat dalam report tu so that boleh lah jawab kalau Dr. Lee tembak guna machine gun nanti.

Tapi bila sampai turn kami buat presentation, sebelum buat presentation dan selepas proses pengundian siapa yang akan buat presentation untuk group aku : Ayie dan aku (cis)

Muazan: Sir, I have a few questions for you during the presentation

Dr.Lee : Ok ok..you can ask me. No problem (muka Dr. Lee nampak cam happy masa ni)

So masa presentation bermula, Ayie bercakap-cakap selama 2 minit dan kemudian turn aku untuk 2 minit yang seterusnya. Masa presentation tu, Dr.Lee ada tanya sikit-sikit, namun, di atas kehebatan KUASA PEMBALIKKAN group aku, ternyata kehebatan kitorang berjaya apabila Dr. Lee yang ditembak oleh kitorang pada waktu presentation tu dan Dr.Lee yang jawab semua.

Thank you Dr. Lee! (WoOOoOoO~)

5 comments:

nie bkn presentation...
nie lebih kepada group discussion...

 

hahaha..pttla happy je mlm td..ceh~~
woo000~~

 

ntah manela ko blaja jd psycho...
skali ngn lecturer pn kne psycho gak...
mmg dasar SUO

 

Hahaha..dulu lagi susah siak..dengan Mejar Zalifah..hahaha..slalu kot kene psycho ngan die! skang ni aku nak psycho orang plak! lebey2 lagi encek ToAt...ade ke die nak pukul aku, nak ajak main war betol2, pastu kata aku tak virgin..makin melampau ni..ingat bicep dia yang konon besar tu aku takutla..skali aku hempuk baru tau..hahaha...WoOoOooO~

 
Related Posts with Thumbnails