CLICK HERE!

CLICK HERE!
T-SHIRT SILKSCREEN PRINTING SERVICE

EXAM WEEK = AKU NAK LARI MASUK KEDALAM TV = KENAPA? TAK PERCAYA?

Bila tiap-tiap hari asyik menghadap buku dan nota-nota subjek semester ni sehingga 8 - 10 jam lamanya setiap hari tanpa gagal, aku terasa seperti mahu melarikan diri buat seketika semata-mata untuk menghiburkan hati. 

Bukan lari-lari cam jogging ke apa, itu sudah tentu aku buat setiap minggu dan setiap hari dengan partner aku En. Ad dan kadang-kadang aku layan sorang, tetapi nak melarikan diri daripada kesebukan kota...eh...kesebukan persediaan final exam ku ini.

So aku terpikir nak lari masuk TV..bukan berlakon dalam TV tapi masuk dalam TV..jangan salah paham plak. Aku nak masuk TV......

Kalo cerita The Ring, antoo dia suka keluar TV......tapi aku nak buat kelainan dengan masuk TV plak...hoho..amcam?? Ade bran??

Lu orang takot tak?? hohoho....


12 comments:

alamak......ni yang scary ni...bawak bertenang!hahahahah...

 

@Budaktembam: Huhuhahaha...anda berani??? takjub takpe jangan taksub..muaha XP

 

@naz: aisey...kalu ni pun dah scary susah laa...hehehe Xp

 

kenape kenape?should i prepare myself for scarier things???alamak~

 

@arres: Hahaha...gua rase lu lagi giler dari gua Xp

@naz: Hahaha..nantikan~

 

bro, ajar aku cmne ko wat...
aku nk gak join ko, cam besh jer...

 

@Kalsiyum: Hahaha..camni, memula sekali ko kene baca bismillah menghadap TV tapi sebelum tu ko kene tgk citer The Ring dulu dan Jepun nye version bukan mat salleh, lepas tu ko try tanya antoo tu camne, lepas tu ko makan malam ngan dia, lepas tu....

 

hmm adekah ini teknik2 phtography?? xpon tv tu mmg berlobang? hoho

 

@Anonymous: Wahai sahabat..percayalah, ini merupakan kisah benar...jangan biarkan anda diselubungi misteri~

 

salah satu cara untuk masuk tv dan jadi faymes...

 
Related Posts with Thumbnails